ریزش مو

بررسی علل و درمان ریزش مو

ریزش مو

بررسی علل و درمان ریزش مو

لیزر موهای زائد چیست؟



زمانی را تصور کنید که دیگر هرگز مجبور به تراشیدن مو یا موم زدن نیستید. فناوری پیشرفته لیزر اکنون به این معنی است که موهای زائد ایمن تر ، سریعتر و موثرتر از هر زمان دیگری است. در حقیقت ، بیشتر مشتریان ما در 5 جلسه درمان لیزر موهای زائد بین 80 تا 95 درصد کاهش موهای ناخواسته را تجربه می کنند.


فواید لیزر موهای زائد

علاوه بر پوست صاف و ابریشمی ، از بین بردن موهای زائد با لیزر به معنای عدم سوختگی بیشتر ریش تراش و رشد در افراد نیست. و البته ، صرفه جویی در وقت - از بین بردن موهای دائمی به این معنی است که دیگر نیازی به تراشیدن مو یا موم زدن ندارید!

کاندیدای ایده آل

تمام رنگ های پوست با استفاده از فناوری لیزر قابل درمان هستند اما برای بهترین نتیجه ، موهای زائد باید تیره تر از رنگ پوست باشند. موهای بلوند ، قرمز ، سفید یا خاکستری قابل درمان نیست زیرا رنگدانه کافی برای هدف قرار دادن لیزر وجود ندارد.

چه چیزی انتظار می رود

در طول درمان ، اکثر افراد ناراحتی جزئی را تجربه می کنند که به خوبی تحمل می شود. در صورت لزوم می توانیم از روش های خنک سازی برای تسکین ناراحتی استفاده کنیم. بیشتر درمان ها را می توان در مدت زمان 15 دقیقه تا 1 ساعت انجام داد.

بلافاصله پس از درمان ، قرمزی یا حساسیت غیرمعمول است که تمایل دارد ظرف 24 ساعت از بین برود. در صورت نیاز ، ما از یک درمان تسکین دهنده پس از لیزر و ضد آفتاب استفاده خواهیم کرد. موهای درمان شده باید تقریباً 2 هفته پس از آخرین جلسه لیزر شما ریخته شوند.

قبل و بعد از درمان

قبل از درمان لیزر موهای زائد ، باید:

    قبل از اولین جلسه لیزر از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب خودداری کنید. در زمان درمان نمی توان پوست را آفتاب کرد.
    2 هفته قبل از محصولات برنزه کننده خودداری کنید. در بین جلسات خوب است اما در زمان درمان پوست باید از خود برنزه کننده باشد.
    ناحیه تراشیدن برای درمان در روز درمان قبل از ورود به بدن ، مگر اینکه دستور دیگری داده شود. اصلاح نزدیک لازم است.
    در مورد هرگونه تغییر در سلامتی و داروها به تکنسین خود مشورت کنید
    به مدت 4 هفته قبل از درمان از اپیلاسیون / کندن / انعقاد دادن / کشیدن نخ / الکترولیز خودداری کنید (و بعد از شروع لیزر دیگر!) اصلاح قبل و در بین درمان خوب است.
    5-7 روز قبل از درمان از رتینول و محصولات مراقبت از پوست بسیار فعال خودداری کنید (فقط در مناطق تحت درمان)
    قبل از درمان در روز از هر گونه لوسیون یا روغن بر روی پوست استفاده نکنید.

پس از درمان ، شما باید:

    SPF 30+ را هر 2 ساعت در مناطق در معرض آفتاب قرار دهید
    به مدت 4 هفته پس از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب طولانی مدت خودداری کنید
    برای تسکین پوست در مناطق تحت درمان ، کرم درمانی زنسا را ​​در صورت لزوم استفاده کنید
    به مدت 2-3 روز پس از درمان از ورزش بیش از حد خودداری کنید
    به مدت 2-3 روز پس از درمان از شنا ، وان های گرم ، سونا خودداری کنید
    5-7 روز پس از درمان از رتینول و محصولات بسیار فعال مراقبت از پوست خودداری کنید (فقط در مناطق تحت درمان)
    برای تشویق سریعتر ریزش مو و کمک به کاهش و جلوگیری از رشد موهای زائد ، 1 هفته بعد از درمان لایه برداری کنید


لیزر چگونه کار می کند؟


لیزر  ملانین موجود در فولیکول موی موی در حال رشد را هدف قرار داده و گرما باعث از بین رفتن فولیکول شده و از رشد بیشتر جلوگیری می کند. از آنجا که موها به صورت چرخه رشد می کنند ، معمولاً 4-7 روش درمانی طول می کشد ، در بیشتر افراد در 5 دوره درمانی تقریباً 90٪ از موهای خود را از دست می دهند.

 آیا درد دارد؟

بیشتر مشتریان احساس را با ضربه محکم و ناگهانی باند الاستیک مقایسه می کنند. در صورت لزوم کرم های بی حسی موضعی برای مناطق حساس تر در دسترس هستند. لیزر دارای یک مکانیسم خنک کننده داخلی است که باعث خنک شدن پوست قبل ، موازی و بعد از درمان می شود. کلینیک لیزر بهشت همچنین یک دستگاه خنک کننده اضافی را برای اطمینان از حداکثر راحتی در حین عمل ارائه می دهد.

چه مدت باید بین قرارها صبر کنم؟

این امر به ناحیه تحت درمان و چرخه رشد موی شخصی شما بستگی دارد. به طور کلی ، انتظار بین 5-8 هفته است.

آیا درمان بی خطر است؟

قبل از انجام هرگونه درمان واقعی ، تکنسین از شما دعوت می کند تا ابتدا یک تست پچ را انجام دهید. این اطمینان می دهد که پارامترهای صحیح بسته به نوع پوست و مو شما انتخاب می شوند. نفوذ لیزر فقط 3-5 میلی متر در سطح پوست است ، بنابراین در واقع بسیار سطحی است. پوست در ابتدا صورتی و کمی ناهموار خواهد بود اما معمولاً طی یک یا دو روز به سرعت محو می شود. .

کدام یک از انواع پوست را می توان درمان کرد؟

انواع پوست می توانند با اطمینان و توسط لایت شیر ​​درمان شوند.

جلسات درمان چه مدت است؟

این امر هم به تراکم مو و هم به ناحیه بدن تحت درمان بستگی دارد. به طور معمول ، یک لب بالایی ممکن است فقط چند دقیقه طول بکشد در حالی که مناطق دیگر مانند پاها سطح بیشتری دارند و طولانی تر می شوند. اینها به طور کامل در مشاوره رایگان مورد بحث قرار می گیرند.