ریزش مو

بررسی علل و درمان ریزش مو

ریزش مو

بررسی علل و درمان ریزش مو

بوتاکس در مقایسه با بیبی بوتاکس

 


 

بوتاکس در مقایسه با بیبی بوتاکس

روزهای نگاه "یخ زده" که بوتاکس جدید بود گذشته است. وقتی بازیگرانی مثل نیکول کیدمن و کورتنی کاکس - و حتی کمدین هایی مثل جوآن ریورز - نگاهشان را از دست می دادند. این بهترین روشی است که می توانم آن را بیان کنم. آنها زیبا به نظر می رسیدند ، اما چیزی اشتباه به نظر می رسید. هیچ چیز نمی توانستید انگشت خود را بگذارید ، اما همه آن را دیدند. این روند چنان شایع بود که Shape.com  مقاله ای نوشت ، بوتاکس: منجمدترین چهره های هالیوود.

به حداقل رساندن چین و چروک ها بسیار عالی به نظر می رسد ، اما به نظر می رسد یخ زده و توجه افراد قطعاً اینگونه نیست. و این همان چیزی است که به بوتاکس نام بدی داده است.

از آن زمان ، سموم بوتولینوم راهی طولانی را طی کرده اند. ما از استفاده از دوز پیشنهادی سازنده - که این ظاهر منجمد را ایجاد می کند - به چیزی بهتر تبدیل شده ایم! به آن بیبی بوتاکس می گویند.

 

بیبی بوتاکس چیست؟

بیبی بوتاکس نامی است که به تکنیک تزریق بوتاکس گفته می شود. مقادیر کمتری از بوتاکس (معمولاً 1/4 تا 1/2 مقدار توصیه شده سازنده) برای به حداقل رساندن چین و چروک در حالی که هنوز هم اجازه حرکت صورت را دارد ، به صورت استراتژیک تزریق می شود. و حتی اگر بیبی بوتاکس یا مینی نامیده می شود ، می توان از این روش با مارک هایی مانند Xeomin یا Dysport استفاده کرد.

"هدف این است که با برخی از حرکات باقیمانده ظاهری طبیعی به شما بدهد اما خطوط افقی پیشانی را از بین ببرید یا نرم کنید. بیش از حد درمان پیشانی باعث احساس سنگینی در ابرو می شود. یک مزیت دیگر این است که درمان سبک تر برای بیماران هزینه کمتری دارد. "

 

دکتر کاظم محقق و بسیاری از انژکتورهای باتجربه سالهاست که از این روش استفاده می کنند. اما اخیراً بیبی بوتاکس به جایگاه ستاره ای رسیده است. دکتر دکتر کاظم محقق توضیح می دهد:

"من اعتبار بسیاری از بیمارانم را به خاطر فلسفه طبیعی کم مصرف ترم می دانم. طی چند سال گذشته ، بسیاری از تازه واردان به سم بوتولینوم ، طی یک مشاوره ، تأکید کردند که چگونه یک نگاه غیر یخ زده را با حرکت" بعضی "ترجیح می دهند. با توجه به اینکه قادر به اخم نیستند ، مشکلی ندارند ، اما آنها می خواهند برخی از ابروها را حفظ کنند و برخی از لبخند زدن را نیز حفظ کنند. با شروع کار با واحد های کمتر ، این امکان وجود دارد. مقدار "سم" تزریق شده بسیار شخصی است و براساس بیمار بستگی دارد اندازه پیشانی ، اندازه عضله ، قرارگیری ابرو و حرکت عضله. این یک روش فرمولی نیست که برای هر پیشانی مقدار ثابت و ثابت داشته باشد. "

به عبارت دیگر ، بیبی بوتاکس روش "برش کوکی" نیست که توسط تولید کننده توصیه شده باشد. این بوتاکس را به یک سطح بالاتر ، تصفیه شده و بسیار شخصی تر می رساند. و نتایج خارق العاده ای می گیرد.

بگذارید برای شما مثالی بزنم. وقتی اولین کلاس تزریقی خود را گذراندم ، برای همکلاسی خود یک خوکچه هندی بودم. اساساً به ما آموختند ، روش تزریق "رنگ با اعداد" که برای من چندان مناسب نبود. می بینید که عضلات سمت چپ پیشانی من بسیار قوی تر از عضلات سمت راست است. عضلات بزرگتر به واحدهای بیشتری احتیاج دارند. بنابراین عضله سمت چپ پیشانی من می توانست از بوتاکس بیشتر از راست استفاده کند. اما برش کوکی بوتاکس هر دو طرف پیشانی را بدون توجه به اندازه عضله به طور مساوی درمان می کند. سمت چپ پیشانی من تحت درمان قرار گرفت - و ابرو چپم بالاتر از راست بود. عجیب به نظر می رسیدم.

 

من می دانستم که باید روش های بهتری برای تزریق وجود داشته باشد که از وقوع مواردی مانند ابروهای پر پیچ و تاب من جلوگیری کند. و همینطور که بیشتر می خواندم و به کلاس های آموزشی پیشرفته تزریقی می رفتم ، این روش ها را یاد گرفتم. اما زمان برد.

 

7 نکته ای که باید درباره بیبی بوتاکس بدانید:

1. دانستن چگونگی شخصی سازی تزریق بوتاکس (به نام بیبی بوتاکس) از تجربه و آموزش پیشرفته ناشی می شود. بنابراین اگر بیبی بوتاکس می خواهید ، باید یک انژکتور باتجربه را پیدا کنید.

2.  دکتر کاظم محقق ، می گوید: "اگر در مکان قرار دادن محصول بسیار دقیق باشید ، می توانید از دوزهای کمتری استفاده کنید."

3.  و حتی اگر بیبی بوتاکس باشد ، اما عضلات بزرگتر و چین و چروک های عمیق تر ، به تعداد بیشتری بوتاکس نسبت به عضلات کوچکتر و چین و چروک های کوچکتر نیاز دارند. عضلات صورت مردان بزرگتر از زنان است ، بنابراین معمولاً نیاز به دوزهای بیشتری بوتاکس نیز هست.

4.  بیبی بوتاکس ممکن است - یا ممکن است - کمتر از دوزهای سنتی بوتاکس باشد. این به این دلیل است که انژکتورهایی که می دانند چگونه تزریق بوتاکس را شخصی سازی کنند مهارت بیشتری دارند و می توانند هزینه های بیشتری را برای خدمات خود دریافت کنند. بنابراین حتی اگر بوتاکس کمتری استفاده می شود ، ممکن است انژکتور هزینه بیشتری داشته باشد. (اگر توسط واحد پرداخت کنید ، هزینه های شما برای هر درمان کاهش می یابد.)

5.  احتمالاً لازم است که انژکتور خود را بیشتر مشاهده کنید زیرا دوزهای کوچکتر با سرعت بیشتری نسبت به دوزهای کامل از بین می روند. بعضی از افراد هر 4 تا 8 هفته یک بار مراجعه می کنند ، اما این که شما چند بار مراجعه می کنید به خود شما بستگی دارد. (دوزهای کامل سنتی بوتاکس هر 3 تا 4 ماه یکبار مراجعه می کند.)

6.  بیبی بوتاکس ممکن است همه چین و چروک های شما را به حداقل نرساند.

دکتر کاظم محقق ، می گوید: "همیشه بهتر است کمتر از آنچه فکر می کنید نیاز دارید ، سپس برای پیگیری دوباره برگردید اگر بعداً تصمیم گرفتید که بیشتر می خواهید. من هرگز نمی خواهم کسی در این کار زیاده روی کند."

7.  برخی از پزشکان از بیبی بوتاکس برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک در بیماران جوان استفاده می کنند. اما برای افرادی که ظاهری منجمد نیز نمی خواهند بسیار خوب عمل می کند.

 

 

 

اگر فکر می کنید بوتاکس یا فیلر ممکن است برای شما مفید باشد ، با یک انژکتور پزشکی باتجربه وقت بگیرید. او می تواند به شما در انتخاب بهترین روش درمانی برای صورت و بودجه شما کمک کند.

در این بین ، کرم های صورت وجود دارد که باعث از بین رفتن چین و چروک پوست می شود! رتینوئیدها ، یک سرم خوب ویتامین C و ضد آفتاب را امتحان کنید. اوه ، و شما ممکن است یک بالش چروک خواب در نظر بگیرید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد